W związku z trwającą epidemią przygotowaliśmy nowy projekt fundacyjny:
„ZDALNE OPRACOWANIE DOKUMENTACJI RODO – ZDALNY INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH”
Na Państwa życzenie:
* opracowujemy pełną, dedykowaną dokumentację RODO (z uwzględnieniem przetwarzania danych w pracy zdalnej)
* sprawujemy funkcję Inspektora Ochrony Danych w Firmie (lub stałego
specjalisty), który będzie pracował dla Państwa zdalnie)
Etapy zdalnego wdrożenia RODO
Zdalne wdrożenie RODO podzieliliśmy na trzy przejrzyste etapy. W każdym z nich do Państwa dyspozycji jest prawnik specjalizujący się w ochronie danych osobowych, który służy pomocą i radą.
Etap 1 – audyt RODO
Wysyłamy do Państwa specjalnie przygotowaną ankietę audytową, zawierającą zestaw pytań na temat Państwa firmy, przetwarzanych danych osobowych oraz sposobów ich zabezpieczenia. Dzięki rzetelnemu udzieleniu odpowiedzi poznajemy Państwa firmę, sposób w jaki funkcjonuje w kontekście danych osobowych, oraz poznajemy Państwa oczekiwania. Na tej podstawie przygotujemy dla Państwa specjalną, dedykowaną wersję dokumentów RODO.
Co ważne pytania zostały napisane przystępnym językiem, zaś samo wypełnienie ankiety nie powinno zająć dużo czasu.
Etap 2 – przygotowywanie dokumentacji RODO
Ten etap odbywa się generalnie bez Państwa udziału, chyba, że nadesłane odpowiedzi na pytania ankietowe wymagają wyjaśnienia lub doprecyzowania. Kiedy wszystkie wątpliwości zostaną rozwiane, nasz specjalista ocenia jakie dokumenty będą tworzyć Państwa własną dokumentację RODO i rozpoczyna nad nimi pracę. W zależności od stopnia skomplikowania może to potrwać od 7 do 14 dni.
Etap 3 – objaśnienia i przesłanie dedykowanej dokumentacji RODO
Następnie dedykowany pakiet dokumentów RODO zostaje Państwu przesłany w wersji edytowalnej na wskazaną skrzynkę mailową wraz ze szczegółowymi objaśnieniami dot. każdego dokumentu z osobna. W objaśnieniach znajdą Państwo także poradnik jak postępować z dokumentacją na co dzień, jak wypełniać i prowadzić rejestry i na co zwracać szczególną uwagę w kontakcie z kontrahentami.